.quickedit {display:none;} .quickedit {display:none;}

13 Aralık 2021 Pazartesi

Bazen çözüm çok basittir.

 Adam psikoloğa gitmiş ve derdini anlatmaya başlamış:

"Geceleri uyuyamıyorum doktor!

Sürekli yatağın altında biri var gibi geliyor.

Yatağın altına girip orda uyumayı deniyorum...

Bu sefer de yatağın üstünde biri var gibi geliyor..!"

Adamı dikkatle dinleyen psikolog:
"Bu bir saplantı.
Ama tedavi edilmeyecek bir şey değil.
Bana haftada iki defa geleceksin.
6 Aylık bir tedavi sonunda seni iyileştireceğim." demiş.
Adam sevinmiş.
"Peki her viziteye ne kadar ödeyeceğim?"
Doktor:
"Her vizite 200 TL.
6 Ayda 9600 TL ödeyeceksin."
Adam bu rakamları duyunca hiçbir şey söylememiş.
"Peki..." deyip gitmiş.
Bir daha da geri gelmemiş.
Psikolog bir süre sonra adama yolda denk gelmiş.
"Gelmedin. Nasılsın, hastalığın devam ediyor mu?" diye sormuş.
Adam gülümseyerek cevap vermiş.
"Gayet iyiyim.
10 liraya hallettim."
Doktor şaşırmış:
"10 liraya mı?
Nasıl oldu o iş?"
Adam cevap vermiş:
"Sizden çıktıktan sonra, ilerde ki kahvehaneye gittim.
Bir çay söyleyip kara kara düşünürken yan masada bir amca neden düşündüğümü sordu.
Ona derdini anlattım.
'Karyolanın bacaklarını kes.' dedi.
- Kestim!
Mesele halloldu..."

Hayat böyledir. Sorunlar ne kadar karmaşık olursa olsun çözüm genellikle gayet basittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder