.quickedit {display:none;} .quickedit {display:none;}

18 Ağustos 2018 Cumartesi

Şeyhin/şıhın inanılmaz mucizesi.

Gecen gun bahsettigim sihlarla ilgili hikayelerden birini anlatacagim. 

Yeni iktidara gelen hukumet dogudaki yatirimlara tesvik icin geri odemesiz para odenecegini aciklamis. 

Bunu ogrenen şıh hemen eli yuzu duzgun 10 müridini yanina cagirip hazirlik yapmalarini soylemis. 

Ertesi sabah arabalara binip yola cikacaklari sirada en saf ve herkesin dalga gectigi muridini cagirip onun da arabaya binmesini söylemiş. 

Saf murit de arabaya binince yola cikmislar. 

Aksam Ankara'ya varinca bir hotelin bir katina yerlesip yatmislar. 

Sabah olunca seyh saf muridi hotelde odalari beklesin diye birakip diger 10 muridiyle milletvekili ve bakanlari ziyarete baslamis. 

Aksama kadar suren ziyaretlerin ardindan yorgun argin hotele donmusler. 

Biraz dinlendikten sonra Şıh milletvekilleriyle yemek yiyecegini, soyleyerek yanina sadece saf muridini alip hotelden cikmis. 

Gece gec vakit hotele donen sih yatip uyumus. 

Ama saf murit buyulenmis gibi mutlu ve saskin bir yuz ifadesiyle sabaha kadar uyumamis. 

Diger muritler merak edip ne oldugunu sormuslar ama saf murit onlara kucumseyerek bakmis ve cevap vermeye bile tenezzul etmemis. 

Ankara'da bir iki gun daha kalip koye donmusler ama saf murit havalarda dolasmaya devam etmis. 

Ne oldugunu merak eden diger muritler saf muridi kuytu bir yerde sikistirip uzerine cullanmislar. 

Ya ne oldugunu soylersin ya da seni oldururuz demisler. 

Saf murit tamam anlatayim demis. Seyhim sizi evde birakip beni yanina aldi diye havaya girdim. 

Hadi lan demis diger muritler. 

Bunda havaya girecek ne var? 

Saf murit cevap vermis. 

Ama seyhim o gece bir mucize gosterdi. 

Sadece beni yanina aldigina gore beni hepinizden ustun tutuyor. 

Diger muritler cok sasirmis. 

Adami zorlayip mucizeyi onlara da anlatmasini soylemisler. 

Saf murit baslamis anlatmaya. 

"Hotelden cikinca taksiye binip guzel bir lokantaya gittik. 

Bir suru vekil de oradaydi. 

Ben hizmet edebilmek icin seyhin hemen yanina oturdum. 

Garsonlar yemek siparisi almaya basladilar. 

Tum vekiller yemek siparisi ile birlikte viski, sarap gibi ne olduklarını bilmediğim icecekler soylediler. 

Seyhim ise yemek siparisini verince garsonun kulagina bir seyler soyledi. 

Ben seyhimin bir seyler yapacagini o anda hissettim. 

Biraz sonra garson iki ince uzun bardak getirip seyhin onune koydu. 

Bir bardak yariya kadar, digeri de agzina kadar su doluydu. 

Ben merakla seyhi izliyordum. 

Seyhim once bir seyler mirildandi. 

Ben yemek duasi okuyor diye dusundum. 

Sonra dolu bardagi alip icindeki suyu yarisi dolu diger bardaga doktu. 

Ben gordugum mucize karsisinda dondum kaldim. 

Seyhim iki bardaktaki suyu birlestirip gozumun onunde ayran yapmıştı. 

Sonra da icine bir parca buz atip yarisini icti. 

Mubarek ayran o kadar guzel kokuyordu ki kesin cennetten melekler getirmisti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder