.quickedit {display:none;} .quickedit {display:none;}

14 Temmuz 2018 Cumartesi

Sanal alemde gerçek sorunlar.

Sanal alemde bazi arkadaslarla onemli fikir ayriliklari yasiyorum 

Ornegin ben diktatorluge karsiyim ama arkadaslarimin bir kismi sadece kendilerinin sevmedigi diktatorlere karsilar. 

Bu yuzden esat, saddam ve kaddafi gibi diktatorleri zaman zaman ovebiliyorlar. 

Ben idam cezasina karsiyim ama bazi arkadaslarim onlarin sevmedikleri kisiler haric diger insanlarin idam edilmesine karsilar. 

Ben meshepcilige karsiyim ama bazilari sadece kendilerinin mensup olmadigi meshepten kisilerin yaptigi meshepcilige karsilar. 

Ben irkciliga karsiyim ama bazilari baskalarinin irkcilik yapmasina karsi cikarken kendileri irkci soylemlerde bulunuyorlar. 

Ben hangi dinden olursa olsun insanlarin inanclarinda ve inancsizliklarinda ozgur olmalarini savunuyorum ama bazi kisiler kendisi gibi dusunmeyen veya inanmayan herkese karsilar.

Ben zulme karsiyim ama bazi arkadaslar kimin zulum gordugune gore farkli tepki gosterebiliyorlar. 

Mesela israilin zulmettigi filistinlileri veya esatin zulmettigi suriyelileri dillerinden dusurmezken cin in zulmettigi uygurlari ve iran in zulmettigi guney azarbeycan turklerini gormezden gelebiliyorlar. 

Ben tarikatlarin devlete ve topluma hakim olmasina karsiyim bazilari sadece gucten dusen bazi tarikatlara karsilar. 

Bu sebeple bir suredir sanal medyada paylasimlarimi ve bu konularla ilgili paylasimlara yaptigim yorumlari azalttim. 

Bu paylasim belli bir kisiyi veya kisileri hedef almiyor. 

Twitter ve facebook ta toplam 5-6 bin arkadasim var. 

Paylasimlardan edindigim intibam budur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder