.quickedit {display:none;} .quickedit {display:none;}

27 Haziran 2018 Çarşamba

Atatürk'ü örnek almak.

Bir ay kadar once mahalledeki pazara gittim. 

Baska bir isim oldugundan aceleyle bir seyler aldim. 

Tam her zaman ugradigim bir tezgahin yanina gelmistim ki tezgahtaki sahis "dikkat et" diye bagirinca havaya zipladim. 

Meger adam tezgahi duzenlerken yere birkac patlican dusurmus. 

Ben patlicanlari gormedigimden birinin ustune basmis oldum. 

Adam "onune niye bakmiyorsun" gibilerinden bir sey soyledi. 

Orali olmadim. 

Cunku ben yoldan yuruyordum. 

Onun patlicani yola dusurecegini nerden bileyim. 

Gozum tezgahtaydi. 

Adam ileri geri konusunca alacagim seyi almaktan vazgectim. 

Acelem oldugundan geri donmedim.

Ilerdeki bir tezgahtan ihtiyacim olan seyi alip arabaya bindim. 

Simdi her hafta pazara gittigimde o tezgahin onunden gecwrken tezgahtar bana bir seyler satmak icin cok nazik davraniyor ve mallarinin ne kadar kaliteli oldugunu anlatip duruyor. 

Ama ben o zamandan beri o tezgahtardan hicbir sey almadim. 

Insanlara hakaret ederek domates biber satmak bile mumkun degilken oy istemek mumkun degil. 

Bazi partileri destekledigini iddia eden bazi gazetecilerin insanlara koyun, gobegini kasiyan adam, makarnaci, komurcu veya cahil demekle o partilerin oylarini dusurdugunu dusunuyorum. 

Hele Ataturkcuyum diyen partilerin buna cok dikkat etmesi gerekir. 

Cunku Ataturk halka seslenirken her zaman halki yuceltici bir soylem kullanmistir. 

En basitinden "Buyuk Turk milleti" demistir. 

Mazisi zaferlerle dolu buyuk turk ordusu demistir. 

Turk askeri, tarihte senin kadar cesur baska bir asker gorulmemistir demistir. 

Asil milletimle birlikteyken hissettigim mutlulugu baska hicbir yerde hissetmedim demistir. 

Turk milleti caliskandir demistir. 

Turk milleti zekidir demistir. 

Ataturk tartisma goturmez bir sekilde hayatta basarili olmus, cok zeki ve cok yetenekli bir insandir. 

Basarili olmak isteyenlerin kendisini ornek almasini tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder