.quickedit {display:none;} .quickedit {display:none;}

21 Ekim 2013 Pazartesi

Ankara'da gece baskınıyla gerçekleştirilen büyük katliam. Herkes şokta.


İnternetten gazeteleri okuyordum.


Herkesin bildiği ODTÜ ormanı katliamı ile ilgili haber dikkatimi çekti.

Haber özetle şöyle.....

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, ODTÜ kampüsündeki ağaçların neden bayramda gece vakti söküldüğünü açıkladı. 


Gökçek, ''Biz bu işlerin olay çıkarak büyümesini arzu etmedik'' dedi. 


Gökçek, kaldırılan 2 bin 388 ağaç için de ODTÜ'ye 211 bin TL ödeme yaptıklarını söyledi.


Bunu okuyunca hafsalam durdu....

Gözlerime inanamadım....

Çok utanç verici bir şeyi bile nasıl bir pişkinlikle açıklıyor?....

İnsanlarımız ağaçları kestirtmeyince, bayram tatilinde bir gece baskınıyla 2 bin 388 ağaç yok edilmiş. 

Savunmaları da hazır: Parasını ODTÜ'ye ödedik.

Demek ki eşkiyalık normal olmuş.

Bundan sonra da böyle eşkiyavari eylemler devam edecek.

Nasıl olsa parasını ödedik deyip işin içinden de kolayca çıkılıyor.

Ben istediğimi yaparım, sonra da parasını öderim....

Kimse birşey diyemez.....

Deniliyor....


Eeeeeeeee?

Hani ülkemiz gelişiyordu!

Hani demokratikleşiyorduk!

Hani daha demokratik bir ülke oluyorduk!

Bunun için de paketler açıp paketler kapatıyorduk!

Demokratik ülkeler böyle mi oluyor?

Ben mi yanlış biliyorum ama, örnek aldığımız AB ve onun demokratik olduğu kabul edilen ülkelerinde böyle bir uygulamayı ne gördüm ne de duydum.

Demokratik ülkelerde insanlar ağaçları koruyunca bu dikkate alınır.

Dahası devlet ve belediyeler o ağaçları bizzat korur.

Devlet vatandaşına pusu kurmaz.

Devlet ormanlardaki ağaçlara gece vakti baskın yapmaz.

Devlet şehirleri yeşillendirir, şehirlerde ağaç katliamı yapmaz.

Bırakın batılı bir devleti....

Ortadoğu'nun anti demokratik denilen devletleri bile bunu yapmaz.

Böyle bir şeyi herhangi bir cinayet örgütü bile yapmaz.


Ben gece baskın yapan bir tek örgüt tanıyorum.

Hatay'da ormanları yakmaya kalkmışlardı bir gece vakti.

İzmirde de çam ormanlarını yakarak katletmişlerdi.

Tahmin etmişsinizdir..

Açılım davasına çok görüşülen bir örgüt.

Fazla yüz göz olunca onlara mı benzemeye başladılar nedir!

Saygılar sunarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder